Egy számítógépes játék karakterei a színpadon. Négy karakter, akit a közönség tagjai határoznak meg. Versenyeznek egymással egyéniben, csapatban, kettesével-hármasával összeállva. Összemérik fizikai, szellemi erejüket, kreativitásukat vagy épp rímelési képességeiket. Érzelmes dráma műveltségi kvízkérdésekkel, történetmesélés plankelés közben musicalbetétekkel tarkítva... Bármi megtörténhet, amit a játék keretei engednek! Gamer effektek, kihívások, természetesen a közönség ötletei alapján.
Szeretet és bizalom, szeretet és birtoklás, szeretet és függés, szeretet és menekülés. Hogyan vagyunk ezekkel kapcsolatainkban?
Tari Annamária pszichoterapeuta segítségével januárban körüljárjuk, átbeszéljük, eljátsszuk a szeretet témakörét.
tétel a kosárban
összesen:
Lejárt a vásárlási időkorlát! Kérjük, állítsa össze a kosarát újra!